Veelgestelde vragen

Lees hier het antwoord op veelgestelde vragen
1Wat is de levertijd van mijn product?
Wanneer wij jouw order in behandeling nemen, geven wij een inschatting van de leverdatum af in de orderbevestiging. Tussentijds sturen we je een digitale proef per e-mail, waarop je kan zien hoe we jouw wensen samengevoegd hebben tot een ontwerp. Mits je hier snel akkoord op geeft, kunnen wij ervoor zorgen dat je product gereed is op de eerder genoemde leverdatum. Wanneer het product gereed is, zullen we je altijd informeren per e-mail.
2Wat wordt bedoeld met dpi?
Met dpi bedoelen we de resolutie van een afbeelding, oftewel het aantal punten dat per inch geprint wordt. Om een scherpe afdruk te kunnen maken hebben we een hoge resolutie afbeelding nodig, oftewel een hoge dpi. Heb je geen idee of jouw afbeelding geschikt is? Stuur hem naar ons toe via info@festa-smits.nl of via ons aanleverformulier.
3Wat zijn vectorbestanden?
Een vectorbestand is een bestand dat niet bestaat uit pixels, maar uit lijnen, oftewel berekenbare coördinaten.
4Wat is WeTransfer?
WeTransfer is een down- en uploadservice waarmee grote bestanden gemakkelijk verstuurd kunnen worden. Houd er rekening mee dat wij de bestanden tot 7 dagen na uploaddatum kunnen downloaden.
5Kan ik mijn producten ook ophalen?
Natuurlijk kan je jouw product ophalen. Wanneer het product gereed is zullen wij dit laten weten. Vervolgens kan je je tijdens openingsuren melden op ons bezoekadres om de producten in ontvangst te nemen.
6Hoe moet ik mijn bestanden aanleveren?
Je kan jouw bestanden naar info@festa-smits.nltoe sturen, uploaden naar WeTransfer of uploaden via ons uploadformulier. Meer informatie over het aanleveren van uw bestanden kunt u vinden op de pagina “aanleveren”.
7Help, mijn vraag staat hier niet bij!
Geen probleem. Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag!